Otkup vozila Beograd

Otkup
                      skoda automobila u Beogradu

Otkup Skoda automobila

Otkup polovnih automobila

OTKUP VOZILA MARKE ŠKODA
Postoji neki automobil koji vam se više dopada od onog koji sada imate, hoćete da promenite model, želite nešto drugačije, nešto novije? Zato vlasnike automobile često najviše interesuje koliku svotu novca mogu da dobiju kada vozilo daju u otkup.
Koliko ćete novca nakon otkupa imati u rukama zavisiće od nekoliko faktora, a to su: model vaše škode, godina njene proizvodnje, broj pređenih kilometara, stanje limarije, motora, postojanje eventualnih oštećenja, itd. Zato se nemojte pitati koliko biste mogli dobiti, već nas pozovite na broj 064 1555 603 ili nam putem maila office@otkup-automobila-beograd.rs  pošaljite podatke o vozilu i dobićete okvirnu ponudu.
Strela na logotipu Škode nije tamo slučajno. Crni krug predstavlja globus, krilce se smatra simbolom napretka, vrh strele označava brzinu proizvodnje, a oko simbolizuje viziju i tačnost. Škoda je osnovana još 1859. godine, ali kao fabrika za proizvodnju oružja. Začeci onoga što će postati Škoda Auto mogu se uočiti u periodu ranih devedesetih godina 19. veka, kada je fabrika počela sa proizvodnjom bicikala. Do 1905. već se prešlo na proizvodnju automobile. Ako se uzmu u obzir njeni začeci, Škoda se smatra jednom od najstarijih fabrika automobila na svetu, zajedno sa kompanijama kao što su Daimler, Opel, Peugeot i Tatra. U Češkoj je druga po redu, iza Tatre.
Godine 1991. moćni Volkswagen je uložio oko sedam milijadi maraka i postavio nove temelje za češku auto industriju. Inače, škode danas važe za jedne od najpouzdanijih automobila na tržištu.
Škoda Fabia
Ovaj model je prvi put predstavljen 1999. godine na sajmu automobila u Frankfurtu na Majni. Predstavlja veoma popularan izbor jer je bazirana na Volkswagen platformi. Dostupna je u nekoliko verzija, kao limuzina, hečbek i karavan. Postoje različite varijante modela kad je motor u pitanju, a korišćeno je nekoliko benzinskih i nekoliko dizel motora.
Škoda Octavia
Ovaj auto druge generacije je odlično polovno vozilo, ali ni cena starijih primeraka nije mnogo pala. Slobodno se, dakle, može zaključiti da je Octavia jedan od poželjnijih polovnjaka. I ne samo to, ovo je najpopularniji Škodin model, čak 40 odsto svih novih Škodinih vozila su upravo – Octavia. Ponuda motora je velika, ima i benzinskih i dizel varijanti.
Škoda Felicia
Ovo je jedna od prvih škoda koja je doprinela tome da ovaj češki proizvođač stekne ugled koji danas ima, uprkos tome što spolja ne izgleda kao tehnološko čudo I definitivno nije najsjajniji primer savremenog dizajna. Ipak, Felicia je veoma udobna i komforna i po praktičnosti je u samom vrhu svoje klase.