Otkup polovnih automobila
OTKUP VOZILA MARKE ŠKODA
Postoji neki automobil koji vam se više dopada od
onog koji sada imate, hoćete da promenite model,
želite nešto drugačije, nešto novije? Zato vlasnike
automobile često najviše interesuje koliku svotu
novca mogu da dobiju kada vozilo daju u otkup.
Koliko ćete novca nakon otkupa imati u rukama
zavisiće od nekoliko faktora, a to su: model vaše
škode, godina njene proizvodnje, broj pređenih
kilometara, stanje limarije, motora, postojanje
eventualnih oštećenja, itd. Zato se nemojte pitati
koliko biste mogli dobiti, već nas pozovite na
broj 069 1111 750 ili nam putem maila
office@otkup-automobila-beograd.rs pošaljite
podatke o vozilu i dobićete okvirnu ponudu.
Strela na logotipu Škode nije tamo slučajno. Crni
krug predstavlja globus, krilce se smatra simbolom
napretka, vrh strele označava brzinu proizvodnje, a
oko simbolizuje viziju i tačnost. Škoda je osnovana
još 1859. godine, ali kao fabrika za proizvodnju
oružja. Začeci onoga što će postati Škoda Auto mogu
se uočiti u periodu ranih devedesetih godina 19.
veka, kada je fabrika počela sa proizvodnjom
bicikala. Do 1905. već se prešlo na proizvodnju
automobile. Ako se uzmu u obzir njeni začeci, Škoda
se smatra jednom od najstarijih fabrika automobila
na svetu, zajedno sa kompanijama kao što su Daimler,
Opel, Peugeot i Tatra. U Češkoj je druga po redu,
iza Tatre.
Godine 1991. moćni Volkswagen je uložio oko sedam
milijadi maraka i postavio nove temelje za češku
auto industriju. Inače, škode danas važe za jedne od
najpouzdanijih automobila na tržištu.
Škoda Fabia
Ovaj model je prvi put predstavljen 1999. godine na
sajmu automobila u Frankfurtu na Majni. Predstavlja
veoma popularan izbor jer je bazirana na Volkswagen
platformi. Dostupna je u nekoliko verzija, kao
limuzina, hečbek i karavan. Postoje različite
varijante modela kad je motor u pitanju, a korišćeno
je nekoliko benzinskih i nekoliko dizel motora.
Škoda Octavia
Ovaj auto druge generacije je odlično polovno
vozilo, ali ni cena starijih primeraka nije mnogo
pala. Slobodno se, dakle, može zaključiti da je
Octavia jedan od poželjnijih polovnjaka. I ne samo
to, ovo je najpopularniji Škodin model, čak 40 odsto
svih novih Škodinih vozila su upravo – Octavia.
Ponuda motora je velika, ima i benzinskih i dizel
varijanti.
Škoda Felicia
Ovo je jedna od prvih škoda koja je doprinela tome
da ovaj češki proizvođač stekne ugled koji danas
ima, uprkos tome što spolja ne izgleda kao
tehnološko čudo I definitivno nije najsjajniji
primer savremenog dizajna. Ipak, Felicia je veoma
udobna i komforna i po praktičnosti je u samom vrhu
svoje klase.