Otkup vozila Beograd

Otkup
                      Reno automobila Beograd

Otkup automobila Suzuki

OTKUP AUTOMOBILA MARKE SUZUKI

Zamislite situaciju gde ste zaista lenji da se pokrenete i da date svoje staro Suzuki vozilo u otkup, već ono stoji na parkingu, u dvorištu ili u garaži i vremenom sve više propada. Na kraju, to sve vodi ka scenariju da ćete još morati da plaćate nekome da auto vozi na otpad.
 
Sem toga, ostali biste bez značajne svote novca koju biste mogli da dobijete putem otkupa. Zašto bi to moralo tako da bude? Verujte nam, dovoljan je samo jedan poziv koji će promeniti sve. Sem ostavljanja podataka o vašem polovnom ljubimcu, vi ništa drugo ne treba da učinite. Ljude najčešće zanima koliko je to novca kojeg mogu da dobiju ovim putem? Procena ništa ne košta, pa izvolite, pozovite i proverite. Na telefon će vam se javiti ljubazni agenti, koji zahvaljujući svom iskustvu relativno lako mogu da procene koliko Suzuki auto vredi.

Michio Suzuki, osnivač kompanije Suzuki, svoje poslovanje započeo je u okviru tekstilne industrije, proizvodeći razboj tokom 1909. godine u malom mestu Hamamatsu. Godinama je njegova kompanija uspešno poslovala, ali je Suzuki uvideo da ukoliko želi da ostane u biznisu mora razvijati svoje poslovanje. Okrenuo se proizvodnji automobila i 1937. godine počeo je sa razvojem prototipa. Za razliku od Toyote, koja se odlučila da kopira američke šestocilindrične motore, Suzuki je kreirao sopstveni vodom hlađeni motor sa čeiti cilindra, koji je imao 13 konjskih snaga.

Međutim, tokom Drugog svetskog rata sama proizvodnja putničkih automobila je predstavljala luksuz, pa se iz tog razloga Suzuki vratio proizvodnji razboja pomažući japansku pamučnu industriju. Kada je tržište pamuka propalo 1951. godine, stala ja i proizvodna razboja. Suočen sa tom činjenicom, Suzuki se vratio ideji o proizvodnji automobila.

Posle Drugog svetskog rata tražen je pouzdan automobil za nisku cenu. Mnoge firme su počele da nude gasne motore koji su mogli da se instaliraju na bicikle. Primarna namera je bila da Suzuki proizvodi dvotočkaše, a realizovana je u obliku motorizovanog bicikla pod imenom Power Free, koji je imao dvotaktni motor zapremine 1936 ccm i snage od 1 KS. Karakterističan je bio dupli zupčanik menjača, koji je omogućavao vozaču da okreće pedale potpomognut motorom. Na osnovu ovog patentiranog izuma Suzuki dobija subvencije vlade za dalja istraživanja. Tako je osnovana Suzuki Motor Corporation.

Suzuki Swift

Skoro svaki proizvođač automobila na svetu ima svoj globalni, odnosno "svetski" automobil. U slučaju Suzukija, reč je o modelu Swift, koji uživa popularnost i na Starom kontinentu, pre svega zbog kompaktnih dimenzija, kvaliteta i vrlo adekvatne cene. Swift se inače prodavao u preko 100 zemalja širom sveta, a u periodu od novembra 2004. do jula 2010. godine u sedam fabrika širom sveta proizvedeno je preko 1,9 miliona primeraka.

Suzuki Vitara

Suzuki Vitara je kompaktni krosover koji se proizvodi od 1988. godine, trenutno u četvrtoj generaciji. Druga i treća generacija bile su poznate kao Suzuki Grand Vitara, dok je kod aktuelne izbegnut ovaj prefiks. U Japanu i na nekim drugim tržištima zove se Suzuki Eskudo.

Suzuki S-Cross

Suzuki S-Cross krosoveri su kategorija vozila koja polako postaje dominatna u odnosu na standardne automobile. Suzuki je želju kupaca prepoznao još krajem osamdesetih, kada je Vitara praktično uspostavila nove standarde na svetskom tržištu. U međuvremenu su se pojavili brojni modeli ovog japanskog brenda, koji su dodatno podigli kriterijume među kupcima automobila. I ne samo to, Suzuki je navikao kupce da za svoj novac dobiju više u odnosu na konkurenciju i to je jedna od glavnih karakteristika i današnjih modela.