OTKUP AUTOMOBILA MARKE SUZUKI
Zamislite situaciju gde ste zaista lenji da se
pokrenete i da date svoje staro Suzuki vozilo u
otkup, već ono stoji na parkingu, u dvorištu ili u
garaži i vremenom sve više propada. Na kraju, to sve
vodi ka scenariju da ćete još morati da plaćate
nekome da auto vozi na otpad.
Sem toga, ostali biste bez značajne svote novca koju
biste mogli da dobijete putem otkupa. Zašto bi to
moralo tako da bude? Verujte nam, dovoljan je samo
jedan poziv koji će promeniti sve. Sem ostavljanja
podataka o vašem polovnom ljubimcu, vi ništa drugo
ne treba da učinite. Ljude najčešće zanima
koliko je to novca kojeg mogu da dobiju ovim putem?
Procena ništa ne košta, pa izvolite, pozovite i
proverite. Na telefon će vam se javiti ljubazni
agenti, koji zahvaljujući svom iskustvu relativno
lako mogu da procene koliko Suzuki auto vredi.
Želite da prodate svoj polovni Suzuki automobil?
Dovoljan je samo jedan poziv kako bismo vam dali
preliminarnu procenu, a čim dogovorimo sastanak i
izađemo na teren dobićete i konačnu ponudu. Sve ide
lako, jednostavno i brzo, pa će tako i vaš polovni
Suzuki lako promeniti vlasnika, a vi ćete doći do
svoje zarade.
Suzuki
Michio Suzuki, osnivač kompanije Suzuki, svoj
poslovni put započeo je 1909. godine, proizvodeći
razboj u malom mestu Hamamatsu. Njegova kompanija je
godinama uspešno poslovala, ali Suzuki nije spavao
na lovorikama, već je razumeo da za opstanak i uspeh
u poslu mora razvijati poslovanje. Odlučio se za
proizvodnju automobila i 1937. godine započeo je da
razvija prototip. Dok je Toyota izabrala da kopira
američke šestocilindrične motore, dotle je Suzuki je
kreirao – reč je o motoru sa četiri cilindra, koji
je hlađen sopstvenom vodom i koji je imao 13
konjskih snaga.
Međutim, tokom Drugog svetskog rata situacija se
znatno promenila. Proizvodnja putničkih automobila
postala je luksuz, pa se Suzuki vratio proizvodnji
razboja, pomažući na taj način japansku pamučnu
industriju. Eksterne okolnosti još jednom su ga
navele da promeni pravac svog poslovanja. Naime,
tržište pamuka doživelo je krah 1951. godine, pa je
stala i proizvodnja razboja, a Suzuki se još jednom
okrenuo proizvodnji automobila.
Po završetku Drugog svetskog rata tražilo se
pouzdano vozilo po niskoj ceni, pa su mnoge firme
tržištu ponudile gasne motore koji su mogli da se
instaliraju na bicikle. I Suzuki je najpre nameravao
da počne da proizvodi dvotočkaše, čak je napravljen
motorizovan bicikl pod imenom Power Free, koji
je imao dvotaktni motor zapremine 1936 ccm i snage
od 1 KS. Osobenost je predstavljao dupli zupčanik
menjača, što je omogućavalo vozaču da okreće pedale
potpomognut motorom. Pošto je patentirao ovaj svoj
izum, Suzuki je dobio subvencije vlade za dalja
istraživanja. Tako je osnovana Suzuki Motor
Corporation.
Suzuki Swift
Gotovo svaki proizvođač automobila ima neki svoj
globalni, "svetski" model. Kod Suzukija je to Swift,
popularan na različitim meridijanima pre svega zbog
svojih kompaktnih dimenzija, kvaliteta i adekvatne
cene. Ovaj model se prodavao u preko stotinu
zemalja, a u periodu od 2004. do 2010. godine
proizvedeno je gotovo dva miliona primeraka.
Suzuki Vitara
Ovaj model je kompaktni krosover koji je
počeo da se proizvodi 1988. godine, a trenutno
je aktuelna njegova četvrta generacija. Druga i
treća generacija nosile su naziv Suzuki Grand
Vitara, da bi se taj prefiks potom izgubio. U Japanu
i na nekim drugim tržištima ovaj model je se
zove Suzuki Eskudo.
Suzuki S-Cross
Čini se da Suzuki S-Cross krosoveri preuzimaju
primat u odnosu na standardne
automobile. Suzuki je tu potrebu na tržištu
prepoznao još krajem osamdesetih i sa Vitarom
uspostavio nove standarde. U međuvremenu su
neki drugi modeli ovog brenda podigli kriterijume
kupcima, a Suzuki je navikao kupce da od njega
očekuju više u odnosu na konkurenciju i to je jedna
od glavnih karakteristika Suzuki vozila i danas.