Otkup vozila u Beogradu

Otkup
                      Suzuki Automobila Beograd

Otkup automobila Suzuki

OTKUP AUTOMOBILA MARKE SUZUKI

Zamislite situaciju gde ste zaista lenji da se pokrenete i da date svoje staro Suzuki vozilo u otkup, već ono stoji na parkingu, u dvorištu ili u garaži i vremenom sve više propada. Na kraju, to sve vodi ka scenariju da ćete još morati da plaćate nekome da auto vozi na otpad.
 
Sem toga, ostali biste bez značajne svote novca koju biste mogli da dobijete putem otkupa. Zašto bi to moralo tako da bude? Verujte nam, dovoljan je samo jedan poziv koji će promeniti sve. Sem ostavljanja podataka o vašem polovnom ljubimcu, vi ništa drugo ne treba da učinite. Ljude najčešće zanima koliko je to novca kojeg mogu da dobiju ovim putem? Procena ništa ne košta, pa izvolite, pozovite i proverite. Na telefon će vam se javiti ljubazni agenti, koji zahvaljujući svom iskustvu relativno lako mogu da procene koliko Suzuki auto vredi.




Želite da prodate svoj polovni Suzuki automobil? Dovoljan je samo jedan poziv kako bismo vam dali preliminarnu procenu, a čim dogovorimo sastanak i izađemo na teren dobićete i konačnu ponudu. Sve ide lako, jednostavno i brzo, pa će tako i vaš polovni Suzuki lako promeniti vlasnika, a vi ćete doći do svoje zarade.

Suzuki

Michio Suzuki, osnivač kompanije Suzuki, svoj poslovni put započeo je 1909. godine, proizvodeći razboj u malom mestu Hamamatsu. Njegova kompanija je godinama uspešno poslovala, ali Suzuki nije spavao na lovorikama, već je razumeo da za opstanak i uspeh u poslu mora razvijati poslovanje. Odlučio se za proizvodnju automobila i 1937. godine započeo je da razvija prototip. Dok je Toyota izabrala da kopira američke šestocilindrične motore, dotle je Suzuki je kreirao – reč je o motoru sa četiri cilindra, koji je hlađen sopstvenom vodom i koji je imao 13 konjskih snaga.

Međutim, tokom Drugog svetskog rata situacija se znatno promenila. Proizvodnja putničkih automobila postala je luksuz, pa se Suzuki vratio proizvodnji razboja, pomažući na taj način japansku pamučnu industriju. Eksterne okolnosti još jednom su ga navele da promeni pravac svog poslovanja. Naime, tržište pamuka doživelo je krah 1951. godine, pa je stala i proizvodnja razboja, a Suzuki se još jednom okrenuo proizvodnji automobila.

Po završetku Drugog svetskog rata tražilo se pouzdano vozilo po niskoj ceni, pa su mnoge firme tržištu ponudile gasne motore koji su mogli da se instaliraju na bicikle. I Suzuki je najpre nameravao da počne da proizvodi dvotočkaše, čak je napravljen motorizovan bicikl pod imenom Power Free, koji je imao dvotaktni motor zapremine 1936 ccm i snage od 1 KS. Osobenost je predstavljao dupli zupčanik menjača, što je omogućavalo vozaču da okreće pedale potpomognut motorom. Pošto je patentirao ovaj svoj izum, Suzuki je dobio subvencije vlade za dalja istraživanja. Tako je osnovana Suzuki Motor Corporation.

Suzuki Swift

Gotovo svaki proizvođač automobila ima neki svoj globalni, "svetski" model. Kod Suzukija je to Swift, popularan na različitim meridijanima pre svega zbog svojih kompaktnih dimenzija, kvaliteta i adekvatne cene. Ovaj model se prodavao u preko stotinu zemalja, a u periodu od 2004. do 2010. godine proizvedeno je gotovo dva miliona primeraka.

Suzuki Vitara

Ovaj model je kompaktni krosover koji je počeo da se proizvodi 1988. godine, a trenutno je aktuelna njegova četvrta generacija. Druga i treća generacija nosile su naziv Suzuki Grand Vitara, da bi se taj prefiks potom izgubio. U Japanu i na nekim drugim tržištima ovaj  model je se zove Suzuki Eskudo.

Suzuki S-Cross

Čini se da Suzuki S-Cross krosoveri preuzimaju primat u odnosu na standardne automobile. Suzuki je tu potrebu na tržištu prepoznao još krajem osamdesetih i sa Vitarom uspostavio nove standarde. U međuvremenu su neki drugi modeli ovog brenda podigli kriterijume kupcima, a Suzuki je navikao kupce da od njega očekuju više u odnosu na konkurenciju i to je jedna od glavnih karakteristika Suzuki vozila i danas.